Informacje o oferowanych przez Fiberway sp. z o.o. udogodnieniach dla niepełnosprawnych

Fiberway Spółka z o.o. z siedzibą w Niepołomicach przy ulicy Jagiellońskiej 6, zapewnia dostęp do udogodnień dla osób niepełnosprawnych.

W tym celu zapewniamy:

Język migowy

Zapewniamy dostęp do tłumacza języka migowego w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-18.00 oraz w soboty w godzinach 9.00-15.00 w naszym Biurze Obsługi Klienta.

Stanowisko
na poziomie 0

Dodatkowo zapewniamy obsługę klienta osobom z upośledzeniem narządu ruchu – specjalne wyznaczone stanowisko na poziomie 0.

Dojazd do klienta

Oferujemy możliwość wizyty naszego Przedstawiciela w domu, w uzgodnionym wcześniej dowolnym terminie – w dni robocze od poniedziałku do soboty.

Dostosowaliśmy naszą stronę internetową www.fiberway.pl do wymagań Web Content Accessibility (WCAG 2.1).

Dokumenty do pobrania

Na stronie internetowej w zakładce „Dokumenty” udostępniamy Regulamin Usług Fiberway, Cenniki oraz wzór umowy. W przypadku potrzeby otrzymania dokumentów w wersji pisanej dużą czcionką, przygotujemy je w ciągu 30 dni.

Dokumenty te również dostępne są we wszystkich Biurach Obsługi Klienta.

Dokumenty do pobrania

Pełna przejrzystość dokumentacji

Na każde żądanie Abonenta, będącego osobą słabowidzącą, udostępniamy informacje o danych zawartych na fakturze wraz z podstawowym wykazem wykonanych usług, sporządzone na papierze przy użyciu dużej czcionki, a w przypadku wysłania pocztą elektroniczną – w formacie tekstowym, w terminie 30 dni od dnia jego zgłoszenia, jeżeli dotyczy to okresu, za który już została wystawiona faktura i niezwłocznie po wystawieniu faktury, jeżeli zgłoszenie nastąpiło przed rozpoczęciem lub w tracie bieżącego okresu rozliczeniowego.

Na żądanie osoby niewidomej lub słabowidzącej, w terminie 30 dni od dnia złożenia żądania udostępniamy wzorce Umowy abonenckiej, Regulaminu świadczenia usług oraz Cenniki sporządzone na nośniku elektronicznym w formacie tekstowym albo na papierze w alfabecie Braille'a albo przy użyciu dużej czcionki, a w przypadku wysyłania pocztą elektroniczną – w formacie tekstowym – przy czym za teksty autentyczne uznaje się wzorce Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, w szczególności ogólne warunki Umowy oraz wzorce Cenników, Regulaminu świadczenia usług oraz Regulaminów Promocji.

Wszystkie dokumenty można dodatkowo zamówić w Biurze Obsługi Klienta, mailowo:

Sprawdź czy jesteś
w zasięgu naszych usług

Pokaż mapę